Studiez Nimicul Studiez Nimicul, este o ocupație relaxantă, Mă sună un cărăbuș, îmi ține o lecție de morală, Harș, jos cu el de pe masă, îmi scrie un șarpe, Că nu știu cine este homo, altul mănâncă purici, Iau o lopată, pac, turtesc capul târâtoarei, Stai , dom-le, asta e poezie? Ha+ha. Panorama înălţată de simţuri este ujn ecran şubred. Străpuns în fiecve clipă, sângerez. Da, sângerey, nu am voie? Toată lumea sângerează. Lasă ready-made, ajungem la prospături. Uneori găurile se îmbină, ce te faci? Iei o fată la plimbare, Faci glume, apoi te împuşti într-un crâng, sub un liliac. Pe Nimic îl uitarăm. Se poate aşa ceva? Mea culpa, iubite cetitoriu, euite , de asta nu mor eu, Mă mai ceteşte lumea, nu am murit, e o chestie. Ce mult vă iubesc, fără nicio retribuţie. BMM Am ațipit în pădurea tropicală, organe de reproducere peste tot, moarte și viață, mă închin ție,femeie, nu avem dreptul să fim cinici, mai bine ciclici, o coadă de mătură pe post de organ, de ce nu? Ecce homo erectus. Jucării ale iadului și totuși sfinte. Poezia este absurdă din naștere, Oamenii normali nu citesc, nu scriu poezie. Dar moartea vi se pare normală? Dar viteza zilelor, anilor vi se par normale? De ce îmi cereți mai multă logică decțt ne dă Cel de Sus? Numerle meu poate fi Kefeus, regele Etiopiei, Poate fi Menelaos, orice nume, puteam să mă nasc oricțnd, oriunde, În final tot aici am fi ajuns. Iubesc în tine, draga mea, O veche suferință de care nici tu, nici eu n-aveam habar. S-au stins privirile Venerei, iar totul e un joc în cerc. Tu de ce nu încerci? BMM

Studiez  Nimicul

Studiez Nimicul, este o ocupație relaxantă,
Mă sună un cărăbuș, îmi ține o lecție de morală,
Harș, jos cu el de pe masă, îmi scrie un șarpe,
Că nu știu cine este homo, altul mănâncă purici,
Iau o lopată, pac, turtesc capul târâtoarei,
Stai , dom-le, asta e poezie? Ha+ha.
Panorama înălţată de simţuri este ujn ecran şubred.
Străpuns în fiecve clipă, sângerez.  Da, sângerey, nu am voie?
Toată lumea sângerează.  Lasă ready-made, ajungem la prospături.
Uneori găurile se îmbină, ce te faci?  Iei o fată la plimbare,
Faci glume, apoi te împuşti într-un crâng, sub un liliac.
Pe Nimic îl uitarăm. Se poate aşa ceva?
Mea culpa, iubite cetitoriu, euite , de asta nu mor eu,
Mă mai ceteşte lumea, nu am murit, e o chestie.
Ce mult vă iubesc, fără nicio retribuţie.
BMM
Am ațipit în pădurea tropicală,
organe de reproducere peste tot,
moarte și viață, mă închin ție,femeie,
nu avem dreptul să fim cinici,
mai bine ciclici, o coadă de mătură
pe post de organ, de ce nu?
Ecce homo erectus.
Jucării ale iadului
și totuși sfinte.
Poezia este absurdă din naștere,
Oamenii normali nu citesc, nu scriu poezie.
Dar moartea vi se pare normală?
Dar viteza zilelor, anilor vi se par normale?
De ce îmi cereți mai multă logică decțt ne dă Cel de Sus?
Numerle meu poate fi Kefeus, regele  Etiopiei,
Poate fi Menelaos, orice nume, puteam să mă nasc oricțnd, oriunde,
În final tot aici am fi ajuns. Iubesc în tine, draga mea,
O veche suferință de care nici tu, nici eu n-aveam habar.
S-au stins privirile Venerei, iar totul e un joc în cerc.
Tu de ce nu încerci?
BMM




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu