Am să-ți scriu

 

Am să-ți scriu la noapte, ce am să-ți scriu?

Am să pun culori pe pereți, apoi voi desena niște ochi,

îndrăznesc să te sărut, ok?  Ai să spui, frumos!

Apoi voi desena niște ochi, ochii se uită reci la mine,

Eu mă prefac că scriu, ce anume? Mor încet?

Mor repede? Nu mor deloc, așa, de al naibii.

Îmi plesnește capul de gânduri  albastre,

Sunt purtat  într-un dric, de un drac, direct în Rai,

Tu-mi spui, privește înapoi, sunt aici, revin, ești aici,

Dar nu ești a mea, nimic nu este al meu,

Nici trupul nu-mi aparține, numai noaptea este a mea,

Asta pentru că scriu.

…………………………….

Să fugi de clișee, bate-ți în cuie limba

Pe spatele ușii, ia ușa în spinare, fugi la iubită,

Decapitează-te cu lama de ras,

Ce-ți veni cu florile albastre?

Există obiecte mult mai frumoase,

Precum capota unei Toyota,

Doamne,plămânii i-am pierdut pe drum,

i-a smuls un motociclist, acum respir

doar pe o nară, fluier cu ochiul,

iar  copiii din flori mi-i fac

cu furtunul pompierilor, cine știe ce focuri

mai sunt de stins în inima largă a statului?

BORIS MARIAN

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu