Love and love

Gura ei aștepta sărutul, lacrimile ei erau o chemare

A fericirii, inima  ei se zbătea prinsă încă în plasa copilăriei,

Cineva  vorbea cu durerea iubirii, mai știi căldura laptelui matern?

Oare s-a stins rugul? Capul meu se înclină, mă simt ca la apa Babilonului.

Mă simt de parcă aș fi un semn în spațiul zilei, ca un desen de copil.

Sunt , oare, într-un careu de execuție? Dar poți cere iubirea?

Poate – o lumânare? Nu te teme, și-a spus. .memoria nu face zgomot.

Dezleagă-mi taina, Doamne. Ești , poate, ultimul refugiu.

Îmi place personalitatea ei, dar pot să calc eu peste mine?:

Mă pasionează sexul opus, zise unul cu glas gros.

Dragostea este ceva tulbure, nu știi din ce este făcută.

Dragostea este o colonie în țările calde.

Poate fi o pădurice de mesteceni tremurând.

O  ghitară cântând  sub briza mării. :  

Ieri o vedeai  și nu e. Unde e femeia de dor nebună,

Unde? Strigă de după gratii  violatorul.

Ce cauți tu în viața mea, șoptește bolnavul, căutând medicamentele pe noptieră.

Două viori cu coardele rupte. O glumă e iubirea, când se repetă, e grav.

La un pas de fericire, apoi te calcă tramvaiul.

Cinstitelor doamne cu mukte principii

 Le prefer o fierbinte desfrânată. Ș.a.m.d.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu