Imposibila iubire


Imposibila iubire

 

De ce?  De ce cuantificăm? De ce așteptăm  reciproca? Mi-am șters mâinile de tricou. Aveam mâinile otrăvite. Nu o să facem dragoste acum. Vreau să fiu copacul tău, tu să fii planta agățătoare. Citesc refuzul.  Putem inversa rolurile. Ce folos? Nu bem cucută, nu suntem Socrate, nu vrem. Ce frumos cad fulgii pe sufletele noastre. Suntem ca norii iuți lunecători… trecură anii ca norii lungi pe șesuri și niciodată n-or să vină iară…Te fac un teleshoping? Am devenit niște  shopingogomani teleidioți. Nidolife sună ca o melodie. Prostafix –o împușcătură. Ducele s-a săturat de muierile altora. Rețeaua de artere este blocată, cadavre, mașini, orașul suferă de arterită. Mulți o confundă cu artrita, care este un mușețel la ureche. Nu mai fuma, gorilă  lombrosiană. Ucenici, unelte, studenți,  divinele studente, iubita mea,  azi ești ravisantă și razantă. Frăția misionară din Gobi se bucură de venirea lui Policarp Policarpovici  Polimerov. El este responsabil cu canabisul. Se ocupă și de Kabbalah. Abia s-au bucurat de libertate, cam două decenii și  juma, iată , primii robi își fac apariția, la început sub chip de pușcăriabili. Cu avocați,  dobermani, pitbullicei, policemen. Corul robilor se înclocuiește cu corul de la Jilava. Ești jilav tot și ai căzut și nu mă strângi la piept. Afară-i frig și cvâmpu-i alb, stau jos și te aștept. Aștepți degeaba , croncăni un corb din Munții Corbi, ea, liberatea zace jos și ochii ei sunt orbi. Copilărind cu caii, n-ai să te căiești niciodată. Calul roade cașcavalul, cum valul roade Holandia. Ce mă trezește  mă și adoarme. Lege universală. Îndepărtarea este în fapt o strânsoare. Sub furtună nu cauți o lună, fii bună, descheie un nasture. Trec Gibraltarul, nu văd altarul. Mireasă neagră nu am avut, nu este târziu.  Mulți au minți criminale, dar nu îi ascultă brațele. Moralitatea brațelor. Iosif Hitler nu a ucis pe nimeni. Nici  Bleichmann. Arendt avea dreptate. Dar de ce fuma? Bătrânii sunt ai nimănui. O pisică își freacă blana de glezna morții. Miniminciunele  cadou. Cerul nu are o limită jos, doar sus. Azi noapte am dormit cu Albă ca Zăpada. Minune. A rămas un ou de șarpe pe cearșaf. Dumnezeu nu iartă orice, dar uită. Asta e. Toți uităm, în special ce vrem să uităm. Pasiunile se trec cu vederea prin pasaj. Lăsați deschis dulapul cu morfină, nu se știe. Vom asculta simfonia umbrelor cu mii de gheare. I s-a coagulat sângele cu un milion de roze. Un individ se agită în fața hărții demonstrând că ploile or să cadă de jos în sus. Iar temperaturile vor crește la peste o sută de grade Celsius, așa că o să discutăm în  Marele Ceaun. Fumatul ucide, prostia te vindecă. Morții nu mai au loc în cimitire, bolnavii în spitale, copiii pe pământ, pământul între stele, e criză mare, Doamne. Sufocant este aerul indiferenței. Eu cânt din rărunchi, dar totul e scump. În frumusețea lumii crezând cu-ncrâncenare. De la Bex la Sex. Ce spune Rex? Cakes Harrisson Ford. Ai spus că sunt un vulcan, m-am făcut vulcan, am erupt, nu mai erai. Ai spus   să fiu pădure, m-am făcut copac, puțin. Acum sunt o ghindă. Băut-am soare, fragi și busuioc, nu mai e loc.  E prea răcoare, o, moarte, prea ești bănuitoare.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu