Un bătrânel necunoscut


Un bătrânel necunoscut

 

Frumos mi-a spus un tânăr cu caș la gură, altă  fătucă de pe La Berlad  m-a numit penibil, stimate domn, etc. Un bătrân atât de simplu după vorbă, după port. Așa spunea Poetul, el care s-a stins la 39 de ani, dar, sunt convins respecta bătrânii. Una dintre aspectele degradante din ultimii   25  de ani, de care se fac de vină și decrețeii și post-decrețeii este gerontofobia, pe care eu o echivalez cu discriminarea rasială, cu ura față de semen. Părul alb sau părul negru nu cresc din creier, deci semnul înțelepciunii nu este culoarea  părului. Se spune – mi-e rușine de părul Dvs. alb. Ași, vorbă goală. Eu mă simt, în ciuda unei multitudini de defecțiuni fizice, sufletește , mental  în plină tinerețe. Mi s-a reproșat și mențiunea de a fi membru USR. Nu m-am lăudat, am menționat. Eu știu ce scriu și cum scriu. Nu sunt paranoic, nu am veleități, nu sunt celebru, nu voi fi celebru, dar am iubit  cu prețul sănătății ( nu am băut, dar am fumat enorm când scriam ) , cu prețul multor nervi, am iubit și iubesc scrisul, de asemenea cred în talentul meu, mic, mare, mijlociu, NU MĂ INTERESEAZĂ. Am fost dur cu infatuații fie tineri, fie chiar șefi mai bătrânei, toată viața, nu mi s-a iertat niciodată nimic, nici acum , mai sunt niște mici scriitorași ( acum , scoate unul/una o cărticică de 26 de pg. pe Net și devine SCRIITOR,  de tot râsul)  care îmi poartă sâmbetele. Dragi  năpârliți, orice om poate muri oricând, vă doresc viață lungă și succese mai ceva decât premiul  Academiei Suedeze. Vă propun să faceți o excursie la sudezi și la norvegieni, întrebați-i , auzit-au ei de operele voastre  geniale. Vae victis!

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu