Jocul cu Moartea


Jocul cu Moartea

 

Hai să jucăm un joc, dragă Moarte,

Așa cum  ne jucam  de-a  hoții și vardiștii,

țurca,  republică vrem ostași, joacă băiete,

eu mă ascund, Tu vii și spui, te-am prins,

acum am să te sărut, o, nu, mai am o prietenă,

mai bine ne citim poeme, până ne vine rău,

care pe care, ne răzimăm   de același gard  vechi,

ai să spui, pardon, nu erai tu acela,

m-ai sărutat din greșeală, uneori mi-este tare dor de Tine,

când vii, iar nu Te doresc, Tu chiar nu Te superi niciodată?

Nu mi-ai spus  de unde vii, prea ești discretă,

Aștept un răspuns, ca o armată rătăcită în câmpul dușman,

Ai să spui, gata, eu, nu,  nu este gata,

Pune-mă la colț,  pedepsește-mă, dar nu mă lăsa  în aceeași clasă,

Repetent,  uite, promit, în anul viitor am să Te ascult,

Dar tu știi că eu mint.  Acesta e singurul meu păcat.

Parcă ai fi fată mare, nu greșești niciodată.  

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu