Cercul avea margini moi, naumice, Călăreții fără cap treceau cu zgomot, Ferigi caustice, un copil gotic distrugea orașul, Zâmbea, arăta două degete, cașul, părinții s-au înecat în Pacific, de atunci orcile nu mai atacă scientific, iubirea de copii învige mereu, joacă milonga și Dumnealui Dumnezeu. Aproape-s serbările , serul e pregătit, Lumina se cațără, nu am lumină, orbit, Numai cocoșii mai țin socoteala, e strict, Se joacă de-a melcii Mahler și doi sapienți, Electra și Sappho se mărită, pacienți Le felicită, atâtea fețe, nebuni? Boul Apis își pierde puterea, e beat, Delapidează porcul gunoiul din Calafat. Mă străduiesc să spun ce ar fi util, Pășesc și dincolo de limite, retractil, Totul tremură, dragă Mimi, eu te Iubeam în anul nouă sute și he. Vertijul nemuririi se stinge, așa-i? Batalionul de mutilați din Kassai, Mai dă-mi, băiete, ciorbă de potrocel, O leacă de rachiu și un os de miel, Azi vom muri precum actorii pe drum, Totul pare solemn și nu se vede de fum. BMM DU-I ACASĂ PE DEFUNCȚI

Cercul avea margini moi,  naumice,
Călăreții fără cap treceau cu zgomot,
Ferigi caustice, un copil gotic distrugea orașul,
Zâmbea, arăta două degete, cașul,
 părinții s-au înecat în Pacific,
de atunci orcile nu mai atacă scientific,
iubirea de copii învige  mereu,
joacă milonga și  Dumnealui Dumnezeu.
Aproape-s serbările , serul e pregătit,
Lumina se cațără, nu am lumină, orbit,
Numai cocoșii mai țin socoteala,  e strict,
Se joacă de-a melcii Mahler și doi sapienți,
Electra și Sappho se mărită, pacienți
 Le felicită, atâtea fețe, nebuni?
Boul Apis își pierde puterea, e beat,  
Delapidează porcul gunoiul din  Calafat.
Mă străduiesc să spun ce ar fi util,
Pășesc și dincolo de limite, retractil,
Totul tremură, dragă Mimi, eu te
Iubeam în anul nouă sute și he.
Vertijul nemuririi  se stinge, așa-i?
Batalionul de mutilați  din Kassai,
Mai dă-mi, băiete, ciorbă de potrocel,
O leacă de rachiu și un os de miel,
Azi vom muri precum actorii  pe drum,
Totul pare solemn și nu se vede de fum.
BMM

DU-I ACASĂ PE DEFUNCȚI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu