O fericire leneșă se trezește brusc, În jur , fructe ciudate De forma unor becuri moi, Sunt fructele Domnului, Îmi spuse sihastrul, Incertitidinea ne chinuie zadarnic , Ce rost au comparațiile, Dorințe distincte, scopul – departe, Nu te-aș iubi de n-ar fi depărtarea, Într-o zi, goi, vom merge alături, tu vei fi eu, eu – tu, În locul înțelepciunii ne va învălui dragostea. ************

O fericire leneșă se trezește brusc,
În jur , fructe ciudate
 De forma unor becuri moi,
Sunt fructele Domnului,
Îmi spuse sihastrul,
Incertitidinea ne chinuie zadarnic ,
Ce rost au comparațiile,
Dorințe distincte, scopul – departe,
Nu te-aș iubi de n-ar fi depărtarea,
Într-o zi, goi, vom merge alături, tu vei fi eu, eu – tu,
În locul înțelepciunii ne va învălui  dragostea.
************

  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu